Shawnimals

Icons
 
Sonofmoustachio

« Back to the Full Map

Son of Moustachio

We bet you five bucks you’ve never seen a moustache with a moustache! This manly ’stache inherited tons of machismo from his father, and will pass it down – along with yet another moustache – to his own son someday.

Buy_me

Origin
Moustachio
Moustachio Territory

Bookmark With:

25 comments

  • Son Of Moustachio Fan said on March 15, 2010 at 7:54 PM

    You rock, Son Of Moustachio. WWWWoooooooooohhhhoooooooooooooo!!!

    Oh Yeah!

  • taytay said on May 8, 2010 at 2:17 AM

    moustache with a moustache... i admit it. the son of moustachio is the bestest darn idea yet!

  • clairedamon said on June 23, 2010 at 12:27 AM

    its so darn cute! :]

  • MoustachioLover said on March 6, 2011 at 4:49 PM

    I just got Moustachio! He is sooooo Cute. He is a Moustachio WITH a Moustachio! Everyone who wants a Shawnimal should get him!!!

  • Wee Ninja said on March 6, 2011 at 4:59 PM

    my sister has a moustachio with a moustachio! She is MoustachioLover

  • pobbin said on May 11, 2011 at 5:53 AM

    i think your so awsome that i put a sticker of you on my laptop
    YOU ROCK!!!!!!!!

  • TOTALLYINLOVEWITHSTASHES said on June 23, 2011 at 9:33 PM

    He is so cute as my name say, I'm totally in love with stashes, but.... The plush cost $20 people! I just made one exsactly the same from stuff at the store and it cost me $3!

  • Shawnimal said on June 23, 2011 at 9:36 PM

    Thanks TILWS! Right now Moustachio is handmade, and, as such, is a bit more than if it was manufactured in a factory. We think it's great that you made one! Nice work...

  • Moustachio lover said on June 26, 2011 at 4:23 AM

    This is so cool I wish I got one but they are sold out is there any chance that you guys wil get any more and I hope they are bigger then the ninjas they were small but I still love them!!!

  • Roxanne said on September 5, 2011 at 9:46 PM

    His sons a biard

  • StacheLover said on March 10, 2012 at 10:24 PM

    Soooo... the son of this will have 3 a mustache on a mustache on a mustache?! cool :D

  • Jelly said on June 1, 2012 at 11:49 PM

    This is just so WIN

  • TOTALLYINLOVEWITHSTASHES said on August 22, 2012 at 8:12 PM

    i think the stashes are sooo cute! You gotta love em!

  • dark syrup devil said on June 11, 2013 at 10:28 PM

    I love moustachio!!!!! he is sooooo awesome!!!!!

  • J.P.Z said on April 30, 2014 at 12:51 AM

    I mustache you a question save that for later SOOOOOOOO funny well to me :3

  • im not charlie i dont go to benfeild said on November 7, 2014 at 11:55 AM

    hi everyone hi hi hi lol :)

  • im not charlie i dont go to benfeild said on November 7, 2014 at 11:55 AM

    hi everyone hi hi hi lol :)

  • ........ said on November 7, 2014 at 11:56 AM

    hi peace

  • ........ said on November 7, 2014 at 11:56 AM

    hi peace

  • ........ said on November 7, 2014 at 11:56 AM

    hi peace

  • ................ said on November 7, 2014 at 11:57 AM

    ..........................................................

  • ................ said on November 7, 2014 at 11:57 AM

    ..........................................................

  • ................ said on November 7, 2014 at 11:57 AM

    ..........................................................

  • ................ said on November 7, 2014 at 11:57 AM

    ..........................................................

  • ................ said on November 7, 2014 at 11:57 AM

    ..........................................................

Speak Up!

© 2003 Shawnimals LLC.